fredag 6. februar 2009

Siste gang jeg betalte for musikk...

Som så mange andre har jeg blitt veldig begeistret for spotify, men nå har de grådige jævlene som sitter på rettighetene til musikken ødelagt det også.

Store deler av spillistene som jeg har lagt mye arbeid i å sette sammen har nå blitt byttet ut med andre utgaver av sangene (les : elendige remixer, dårlige liveverjsoner og akapellapiss), eller i enkelte tilfeller bare blitt røde (les: fjernet helt).

Medlemskapet på spotify permium er sagt opp.

Jeg kommer heller ikke til å kjøpe musikk fra iTunes igjen før de gratis lar meg få DRM-frie versjoner av den musikken jeg allerede har kjøpt (det er ikke aktuelt å betale for å oppgradere den).

Yabba-dabba-dance for ever!

(Står litt om det her: http://www.dinside.no/802667/naa-fjerner-spotify-laater så vidt jeg kan se er det en del andre med samme tanker som meg)

1 kommentar: