torsdag 22. januar 2009

Ja det er norske IT-blogger her ute!

Kanskje jeg får mitt første treff nå? Også det uten å føle at jeg utnytter noen med å skrive om noe man ikke interresserer seg for. Se forøvrig min post om Adsense og Twingly (http://megatanker.blogspot.com/2009/01/adsense-og-twiggly.html).

Deilig at digi også har fått Twingly nå, siden de har en god del artikkler jeg faktisk har en del saker å si noe om:D. Har tidligere blitt imponert over hvor flinke de er til å lese gjennom kommentarene i kommentarfeltet, så kanskje de kan finne på å ta en tur innom bloggen også. Får satse på at jeg har fått lagt inn en del mer spennende stoff innen den tid:P

Så her er linken for å dukke opp under artikkelen: http://www.digi.no/php/art.php?id=801899 Hehe

Hvis noen skulle finne på å ta turen innom her og har noen spennende blogger selv, så legg igjen en link, så tar jeg en tur innom og ser, dere vil sikkert at folk skal lese det dere skriver derre også:) (helst ganske så IT-realterte saker da, har ikke så mange andre interresser de fleste av oss så det går vel greit)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Hyggelig å hilse på deg :-)

    Nå konstaterer jeg at vi allerede har oppnådd ønsket effekt, ettersom du skriver mye om IT uten at jeg viste om din blogg.

    Jeg legger din feed inn i Netvibes, så nå må du skrive godt i tiden fremover...

    Mvh
    Anders Brenna
    Redaksjonssjef
    digi.no

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar:). Det med netvibes høres bra ut, så da skal jeg roe ned på hyppigheten av blogginnleggene så du ikke blir spammet i fillebiter. Hehe.

    SvarSlett