torsdag 22. januar 2009

Post nummer 12 og foreløpig ingen lesere

Som overskriften sier er det stusselig med besøk til denne bloggen foreløpig, sikkert litt siden jeg ikke har gitt ut linken til venner enda (har ikke bestemt meg for hvor grove uttalelser jeg har tenkt til å komme med enda:P), men satser på at det dukker opp noen lesere etter hvert. 

Uansett ikke så farlig om det ikke blir så mange lesere, men hadde vært morsomt om noen tittet innom en gang i blandt. Er jo ikke så mye spennende stoff her enda uansett. 

Har skrevet ganske mye på den korte tiden jeg har hatt bloggen da. Mye for å teste om jeg har fått fikset space-knappen på tastaturet på MacBooken. Ser ganske lovende ut, skal skrive en blogpost om det etter hvert om det viser seg at det har løst seg, at det ikke bare jeg som har begynnt å skrive på en annen måte. 

Tror jeg har godt av å skrive såpass mye, kjenner at touch-hastigheten begynner å komme seg igjen, den blir egentlig litt ødelagt av å kode føler jeg (særlig på macen siden spesialtegnene ikke lengre er der jeg forventer å finne dem, så da ender jeg opp med å se en del på tastaturet).

Jaja, vi får se hvor dette bærer, om ikke annet har det vært en lærerik opplevelse for min egen del. 

1 kommentar:

  1. Blogging gjør for godt for skrivehastighet. Blogging gjør godt for tankene. Blogging kan medføre gode kontakter, men de kommer ofte overraskende.

    Jeg syns det hadde vært spennende med korte Python-program.

    SvarSlett