torsdag 22. januar 2009

Adsense og Twingly

Det begynner etter hvert å bli en del folk som prøver å skaffe seg noen kroner ved å ha blogger der man kommenterer alt mulig nettavisene skriver om for å så linke til det for å få en link tilbake ved hjelp av Twingly. Det er vel ikke akkurat det jeg er ute etter med denne bloggen (da hadde jeg skrevet om kjendiser og lurt inn folk som jeg trodde det var større sjanser for at trykket på annonser), men jeg har tenkt såpass mye på det at jeg tenkte jeg skulle se hvor langt jeg kommer med å kommentere noen slike saker og ha noen få annonser. 

Jeg skulle gjerne skrevet om hvor mye som kommer inn etter hvert, men det har man vel ikke lov til så vidt jeg skjønner, så det blir dessverre ingen data om det herfra, men jeg skal hilse fra Florida om det blir bra inntekter etter hvert.

Så vidt jeg har skjønt har det vel endelig dukket opp funksjonalitet som gjør at man kan rapportere de som driver med slikt sånn at man slipper den værste driten i fremtiden. 

Uansett er det veldig spennende for meg å se hvordan disse tingene fungerer siden jeg om kort tid tenker å få i gang noen reklamefinansierte nettjenester.

Så da kommer mitt første forsøk på dette, som passelig nok er en link til DinSide data sin artikkel om at de nå har begynnt å bruke Twiggly (http://www.dinside.no/799890/naa-lenker-vi-til-bloggen-din), så får vi se om det kommer noen derfra og hit etter hvert. Så kanskje man slipper å skrive bare for sin egen del i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar