onsdag 21. januar 2009

Hvorfor blogger.com?

Da var vi i gang. Valgt falt på blogger.com. Det er ingen store grunner for det utover at jeg hadde lyst til å se hvor god denne tjenesten var, og siden det var den første adressen jeg kom på og når man i tillegg kan benytte seg av den eksisterende gmail-kontoen for innlogging ble valget greit. 

Det som suger med å bruke de store tjenestene er selvfølgelig at alle kule domenenavn er borte. Jeg husker ikke en gang hva jeg valgte til slutt, men det blir vel innarbeidet etter hvert, samtidig som man skammer seg like mye over den hver gang man skal oppgi den. Ikke ulikt hotmail-adressen som man har hatt i evigheter.

For å gjøre det mer interressant for eventuelle lesere å lese bloggen har jeg tenkt å skrive det mest interressante i fet skrift, slik at jeg får muligheten til å skrive det jeg vil ellers i innleggene. 

Til slutt kort om meg, som kanskje kan være av interesse å vite når man leser denne bloggen:

Utdannelse: Master i informatikk
Favorittspråk: Python og Java
Operativsystem: Benytter alle de tre store familiene

Jeg aner ikke helt enda hva jeg kommer til å skrive om, men vi får se hva det blir til. Det blir vel mest IT-relatert, men kanskje en del om generelle nyheter også om det er noe jeg skulle ønske å skrike ut. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar